söndag 23 mars 2014

SHORT STORIES, Idé, koreografi, ljus, kostym and scenografi:
Sigge Modigh, Ljus Andreas Leethmaa/stageroom, för Can I Do This?, med David Lagerqvist, Jarck Benschop, Renata Simon och Sigge Modigh, för föreställning 53 2014

Igår var jag och såg Sigge Modighs Short Stories på Dansmuseet

"Den sitter bara lite enkelt upptejpad. Den skulle vara väldigt enkel att plocka ner och rullar ihop och stoppa i väskan.
Efter föreställningen tänker jag på en sak som Lucille Ball antagligen aldrig sa:
”Jag ångrar hellre affischer jag stulit än ångrar affischen jag aldrig stal.”"

Låter det intressant? Här är resten:

http://minstengangiveckan.blogspot.se/2014/03/short-stories-ide-koreografi-lljus.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT MY ”BRING ME THE AXE” MARGARITA CREATED #veganrecipes #lifest...

Good morning, sunshine! 🌞 In today’s hilarious and entertaining video, I kickstart the day with a brunch that’s as quirky as it is deliciou...