fredag 13 november 2015

CLYBOURNE PARK, READING på Teater Playhouse, föreställning132 9/11 2015

Jag har sett en reading av CLYBOURNE PARK av Bruce Norris, på Teater Playhouse:


"Jo, men jag gjorde rätt, säger jag till mej själv, där jag sitter och mumsar på min ostmacka på det tyska kaféet Bäckerei på Drottninggatan, inte långt från teatern. Jag hade liksom blivit lite irriterat, tidigare, och istället för att fräsa till så hade jag bara gått min väg, och jag var lite stolt. Det finns en liten del av mej som njuter av trycka till nån, det är en talang jag har, som Stålmanenns röntgensyn, men jag försöker låta bli. "

Låter det intressant? Här är resten: http://minstengangiveckan.blogspot.se/2015/11/clybourne-park-reading-pa-teater.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT MY ”BRING ME THE AXE” MARGARITA CREATED #veganrecipes #lifest...

Good morning, sunshine! 🌞 In today’s hilarious and entertaining video, I kickstart the day with a brunch that’s as quirky as it is deliciou...