måndag 4 juli 2016

HÄXORNA, med Kamraterna, Årsta Teater, föreställning 59 18/6 2016

Jag har sett Puccinis HÄXORNA med Kamraterna, på Årsta Teater: 

"Men det är ganska spännande att se vad olika regissörer och dramaturger menar med feministisk läsning. Ibland är det väldigt subtilt, bara en slags svag, vag vinkling av berättandet, något nästan omärklig. Det är ofta dom uppsättningarna jag gillar bäst, för jag går ofta hem och upplever det som att det är jag själv som har kommit på ett helt nytt sätt att tänka, ett nytt sätt att se på verket eller en roll. Jag har blivit påverkad."

Låter det intressant? Här är resten: 

http://minstengangiveckan.blogspot.se/2016/07/haxorna-med-kamraterna-arsta-teater.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT MY ”BRING ME THE AXE” MARGARITA CREATED #veganrecipes #lifest...

Good morning, sunshine! 🌞 In today’s hilarious and entertaining video, I kickstart the day with a brunch that’s as quirky as it is deliciou...