onsdag 2 november 2016

DORIAN GRAY, Kulturhuset Stadsteatern, föreställning 79 18/10 2016

Jag har sett DORIAN GRAY på Kulturhuset Stadsteatern:


Min syn är helt okej, men i dunkel belysning har jag lite problem med skärpan, så jag köpte ett par glasögon, bara för att ha på Dansens Hus, men eftersom dom alltid ligger i min rygga plockar jag upp dom lite här och var, där jag tycker att det behövs, eller om det finns något jag verkligen vill titta närmre på. 
Dom hjälpte inte här. 

Det här var inte en iscensättning, det var en ljussättning.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT MY ”BRING ME THE AXE” MARGARITA CREATED #veganrecipes #lifest...

Good morning, sunshine! 🌞 In today’s hilarious and entertaining video, I kickstart the day with a brunch that’s as quirky as it is deliciou...