tisdag 6 december 2016

IMPROVISATIONER PÅ SLOTTET, Dramaten, föreställning 85, 15/11 2016

Jag har sett IMPROVISATIONER PÅ SLOTTET på Dramaten: 


När jag sitter i en salong bryr jag mej inte om pjäsen jag ser är nyskriven eller ett dammigt drama, om det är en man eller kvinna som har skrivit den, vilken sexualitet regissören har, eller varifrån personerna på scenen kommer. Jag bryr mej bara om ifall det jag ser är bra

Låter det intressant? Här är resten: http://minstengangiveckan.blogspot.se/2016/12/improvisationer-pa-slottet-dramaten.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT MY ”BRING ME THE AXE” MARGARITA CREATED #veganrecipes #lifest...

Good morning, sunshine! 🌞 In today’s hilarious and entertaining video, I kickstart the day with a brunch that’s as quirky as it is deliciou...