torsdag 4 maj 2017

PRIVATE LIVES, Polar Eclipse Theatre, gästspel på Playhouse Teater, föreställning nr 21, 10/4 2017.

Jag har sett PRIVATE LIVES, ett gästspel av Polar Eclipse Theatre på Teater Playhouse:


För att vara en person som gnäller ganska mycket på att man i Stockholm aldrig sätter upp Joe Orton, Tennessee Williams, Alan Bennett eller Noel Coward, så måste jag erkänna att jag är ganska nonchalant när nån nu äntligen sätter upp något av någon jag vill se. Jag höll nästan på att missa den här uppsättningen, och det var inte för att jag var omedveten om att den var på gång: jag hade bara tankarna någon annanstans.

Låter det intressant? Här är resten: http://minstengangiveckan.blogspot.se/2017/05/private-lives-polar-eclipse-theatre.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT MY ”BRING ME THE AXE” MARGARITA CREATED #veganrecipes #lifest...

Good morning, sunshine! 🌞 In today’s hilarious and entertaining video, I kickstart the day with a brunch that’s as quirky as it is deliciou...