onsdag 29 januari 2020

PAPPA, MAKE KRIGSFÖRBRYTARE, Genrep, Riksteatern, föreställning 3 16/1 2020

Jag har sett PAPPA, MAKE, KRIGSFÖRBRYTARE:


Jag var rädd att det antingen skulle vara en föreställning där man kom fram till att alla är goda, innerst inne, eller också ett slags gottande i våld, och inte så mycket dramatik, utan mer ett uppradande och redovisande. Titeln gav mej mer bilden av ett fördrag om MÄN SOM MÖRDAR OCH VÅLDTAR, komplett med statistiska siffror och färgglada staplar. Nu, efteråt, förstår jag vad titeln kommer ifrån, men jag är inte helt såld. 

Men det är också det enda jag inte tyckte om.

Låter det intressant? Här är resten: 

PAPPA, MAKE, KRIGSFÖRBRYTARE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT MY ”BRING ME THE AXE” MARGARITA CREATED #veganrecipes #lifest...

Good morning, sunshine! 🌞 In today’s hilarious and entertaining video, I kickstart the day with a brunch that’s as quirky as it is deliciou...