lördag 20 december 2014

Åsikter om den kommande produktionen av My Fair Lady På Kulturhuset Stadsteatern.

Jag tycker Kulturhuset Stadsteatern ska sätta upp Stephen Sondheims Passion istället: 

"I huvudrollen, som Fosca vill jag ha Helen Sjöholm. Behöver jag förklara varför? Nej, jag trodde inte det.
I rollen som soldaten Giorgio kan jag mer än väl tänka mej Fredrik Lycke. Men vem ska spela Clara, den vackra, olyckligt gifta kvinnan? Jag tror jag slänger in Lisette Pagler och Linda Olsson och låter dom slåss om saken."

Låter det intressant? Här är resten: http://minstengangiveckan.blogspot.se/2014/12/jag-sager-inte-nej-jag-sager-varfor.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT MY ”BRING ME THE AXE” MARGARITA CREATED #veganrecipes #lifest...

Good morning, sunshine! 🌞 In today’s hilarious and entertaining video, I kickstart the day with a brunch that’s as quirky as it is deliciou...