fredag 1 maj 2015

DET GULLIGA POJKSLEMMOT, på Dramaten, föreställning 56 24/4 2015

Jag har sett DET GULLIGA POJKSLEMMOT, på Dramaten:


"Jag känner mej ofta som om jag bara är här på besök, i verklighetens Sverige. Att jag är en slags turist. Jag uppfattar det som om jag har en ganska bra övergripande  blick av läget, men så händer något som gör att det känns som om jag har så himla mycket kvar att lära innan jag kan säga att jag har förstått. "

Låter det intressant? Här är resten: 
http://minstengangiveckan.blogspot.se/2015/05/det-gulliga-pojkslemmot-pa-dramaten.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT MY ”BRING ME THE AXE” MARGARITA CREATED #veganrecipes #lifest...

Good morning, sunshine! 🌞 In today’s hilarious and entertaining video, I kickstart the day with a brunch that’s as quirky as it is deliciou...