onsdag 13 maj 2015

STRIVING TO ACHIEVE, med CRAZY ARTIST MOVEMENT, Dansens Hus, Föreställning 66 8/5 2015

Jag har sett STRIVING TO ACHIEVE, med CRAZY ARTIST MOVEMENT, på Dansens Hus:


Pepper Slit kommer ångande över planen. Han är ätit en tidig middag, men vi ska gå och fika innan föreställningen. 
”Det ska handla om hennes kamp, och hur envis hon är, och hur hon aldrig ger sej,” säger jag, efter att vi har gett varandra en sån där en gång i halvåret-kram. 
Han ser på mej, lite förvånad:
”Du vet att det var hon som koreograferad Euforia med Loreen?”
Det hade jag ingen aning om, men det är goda nyheter. 

Jag är ingen fan av melodifestivalen, men till och med jag insåg, där jag stod i baren på Göta Lejon, för några år sen, och såg den från tidigare på kvällen inspelade delfinalen, att Loreens bidrag var något extra. A game-changer, som man säger, om man känner sej lite amerikansk.

Låter det intressant? Här är resten: 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT MY ”BRING ME THE AXE” MARGARITA CREATED #veganrecipes #lifest...

Good morning, sunshine! 🌞 In today’s hilarious and entertaining video, I kickstart the day with a brunch that’s as quirky as it is deliciou...