torsdag 11 juni 2015

SAGOR OM KÄRLEK, Årsta Teater, Föreställning 82, 4/6 2015

Jag har sett SAGOR OM KÄRLEK, med Operastudion på Årsta Teater:

Jag tror att smilbanden - hos mej i alla fall - sitter fästa bak i nacken, för jag efter föreställningen har jag träningsvärk under bakhuvudet, och jag önskar att man hade gjort en trekamerainspelning av föreställningen, för jag är medveten om en himla massa underbart som knappt hann sjunka in, eftersom det hela tiden kom något nytt. Det här är något som borde sättas upp igen, att ses av fler.

Låter det intressant? Här är resten: http://minstengangiveckan.blogspot.se/2015/06/sagor-om-karlek-arsta-teater.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT MY ”BRING ME THE AXE” MARGARITA CREATED #veganrecipes #lifest...

Good morning, sunshine! 🌞 In today’s hilarious and entertaining video, I kickstart the day with a brunch that’s as quirky as it is deliciou...