torsdag 24 september 2015

FÖR SÄKERHETS SKULL, på Soppteatern, föreställning 107 22/9 2015

Jag har sett FÖR SÄKERHETS SKULL, på Soppteatern:


"Om du var där, på soppteatern, och såg mej, så måste jag få säga några ord till mitt försvar: det var inte alls så illa som det såg ut. Det här att jag pekade på mina ben, sa till en rullstolsbunden tant att dom inte var proteser, och till och med drog upp mina jeans för att visa att dom var äkta, det håller jag med: det såg lite illa ut. Och den där dansen jag gjorde för att visa hur bra dom funkade, den var onödig, det medger jag. 
Men hon tog inte illa upp, jag lovar. Det var förresten hennes eget fel."

Låter det intressant? Här är resten: http://minstengangiveckan.blogspot.se/2015/09/for-sakerhets-skull-forestallning-107.html


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT MY ”BRING ME THE AXE” MARGARITA CREATED #veganrecipes #lifest...

Good morning, sunshine! 🌞 In today’s hilarious and entertaining video, I kickstart the day with a brunch that’s as quirky as it is deliciou...