tisdag 2 februari 2016

EN DRUVA I SOLEN, publikrep på Riksteatern, Hallunda, föreställning 7, 28/1 2016.

Jag har sett EN DRUVA I SOLEN av Lorraine Hansberry, ett publikrep på Riksteatern, Hallunda:


Jag är inte säker på om det var ett gästspel av Riksteatern på Kalmar Stadsteater, när jag pluggade där, eller om det var på gamla Stadsteatern, du vet, den som låg på Barnhusgatan, där Dansens Hus ligger nu, men jag vet att det var någonting av Wesker, och jag minns att dom stekte korv. Eller bacon. Och jag vet att dom verkligen stekte, för det osade i hela salongen. Och när man vred på kranen kom det riktigt vatten! Jag var grymt imponerad, därför att för mej var det plötsligt något som var på riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT THROUGH FRIDAY THE 13TH #theatrelife #vegancreator #backstage...

Starting my day by editing yesterday’s Instagram stories for Instagram Reels, YouTube, and TikTok always sets the vibe. The creative process...