måndag 30 maj 2016

TOXIC AVENGER, Southwark Playhouse, London, föreställning 45 3/5 2016

Jag har sett TOXIC AVENGER, på Southwark Playhouse, i London:


Du kan inte ana vad som går i London!” gastade jag, med samma underton som om jag meddelat att jag fått veta att dom hade en gasläcka i hans hus, och att han inte skulle tända sina adventsljusstake. 
”Va?”
”Vänta, jag skickar länken…”
En timme senare är dom bokade och betalda, biljetterna till musikalen TOXIC AVENGER.

Låter det intressant? Här är resten: http://minstengangiveckan.blogspot.se/2016/05/toxic-avenger-southwark-playhouse.html


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT MY ”BRING ME THE AXE” MARGARITA CREATED #veganrecipes #lifest...

Good morning, sunshine! 🌞 In today’s hilarious and entertaining video, I kickstart the day with a brunch that’s as quirky as it is deliciou...