måndag 8 augusti 2016

DET PÅTVINGADE ÄKTENSKAPET, av Moliere med Teater7, i Vinterviken, föreställning 66, 23/7 2016.

Jag har sett DET PÅTVINGADE ÄKTENSKAPET, av Moliere med Teater7, i Vinterviken:


"Det var inte vad hon sa, inte själv orden i sej: ”Nej, jag vill inte ha nån äppelkaka, sluta fråga mej!”, utan hur hon sa dom: Med totalt, oförfalskat hat. Jag tror att vi hoppade till allihop, både vi i kön och dom bakom disken. Jag, som nästan hade kommit fram till vad jag skulle beställa, tappade bort mej, och fick börja om igen. Skulle jag ta fikonkakan, eller något mer paj-aktivt?"

Låter det intressant? Här är resten: 
http://minstengangiveckan.blogspot.se/2016/08/det-patvingade-aktenskapet-av-moliere.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT THROUGH FRIDAY THE 13TH #theatrelife #vegancreator #backstage...

Starting my day by editing yesterday’s Instagram stories for Instagram Reels, YouTube, and TikTok always sets the vibe. The creative process...