måndag 27 februari 2017

PETRA MEDE, DEN OFRIVILLIGA DIVAN, Maxim, föreställning 5, 27/1 2017,

Jag har sett PETRA MEDE, DEN OFRIVILLIGA DIVAN, på Maxim: 


De senaste åren har jag inte tittat på melodifestivalen, speciellt inte den svenska tävligen. Det är nog över tio år sen jag satt ner i en soffa, oståbågar i näven, gin och tonic i glaset, och verkligen kollade in programmet. Jag tänker inte raljera om varför, men det hela känns lite väl som en formel, som något som kopierar något som en gång var unikt. Som en remake på en remake.

Det är därför jag har en lite oklar bild av vem och vad Petra Mede är. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT THROUGH FRIDAY THE 13TH #theatrelife #vegancreator #backstage...

Starting my day by editing yesterday’s Instagram stories for Instagram Reels, YouTube, and TikTok always sets the vibe. The creative process...