torsdag 16 november 2017

LINDA, av Penelope Skinner, en reading på Playhouse Teater, föreställning 65, 7/11 2017.

Jag har sett Penelope Skinners Linda: 

Jag, som aldrig varit speciellt snygg, gjorde en gång ett test om olika personlighetstyper, där det visade sej att jag var excentrisk, eftersom jag inte brydde mej så mycket om vad andra hade för uppfattning och intryck av mej, så kanske är jag inte rätt person att prata om skönhet, och lusten därtill. Men jag anser att folk som lägger för mycket vikt vid det egna utseendet ger betraktaren för mycket makt.

Låter det intressant? Här är resten:
http://minstengangiveckan.blogspot.se/2017/11/linda-av-penelope-skinner-en-reading-pa.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT THROUGH FRIDAY THE 13TH #theatrelife #vegancreator #backstage...

Starting my day by editing yesterday’s Instagram stories for Instagram Reels, YouTube, and TikTok always sets the vibe. The creative process...