onsdag 27 juni 2018

STOPPA VÄRLDEN JAG VILL STIGA AV, Parkteatern, Vitabergsparken, Genrep, föreställning 21, 31/5 2018.

Jag har sett Parkteaterns uppsättning av STOPPA VÄRLDEN JAG VILL STIGA AV:


"Vad jag verkligen uppskattar, förutom den underbart om-arrade musiken, och aktörerna, är det fysiska uttrycket, koreografin, rörelserna, formationerna, dansen. Här finns fantasi och kreativitet, nånting totala njutbart, och jag önskar att man hållit sej till den här typen av visuellt berättande, utan att försöka modernisera, ironisera eller kommentera. "

Låter det intressant? Här är resten: 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT THROUGH FRIDAY THE 13TH #theatrelife #vegancreator #backstage...

Starting my day by editing yesterday’s Instagram stories for Instagram Reels, YouTube, and TikTok always sets the vibe. The creative process...