tisdag 3 juli 2018

EN HUND TILL LÅNS, Lava, Kulturhuset Stadsteatern, föreställning 22, 1/6 2018.

Jag har sett EN HUND TILL LÅNS på Lava i Kulturhuset Stadsteatern:


”I’ve had a wet fart of a day” berättade jag för alla och ingen, i min Instagram Story, när jag på eftermiddagen cyklade genom ett soligt Söder. Jag vet, man ska inte cykla och instagramma samtidigt, men det här var när jag stod still, vid ett övergångsställe på Hornsgatan. 

Låter det intressant? Här är resten: https://minstengangiveckan.blogspot.com/2018/07/en-hund-till-lans-lava-kulturhuset.html


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT MY ”BRING ME THE AXE” MARGARITA CREATED #veganrecipes #lifest...

Good morning, sunshine! 🌞 In today’s hilarious and entertaining video, I kickstart the day with a brunch that’s as quirky as it is deliciou...