måndag 16 juli 2018

BESÖK AV EN GAMMAL DAM, Kulturhuset Stadsteatern, föreställning 24, 5/6 2018,

Jag har sett BESÖK AV EN GAMMAL DAM, på Kulturhuset Stadsteatern:  


"Jag, till skillnad mot några av mina mer passivt aggressiva vänner, är inte rädd att ta en konflikt. Det finns, tyvärr, till och med en viss njutning i det. Långsamt böjde jag mej mot honom, och lugnt, nästan erotiskt, viskade jag:
”Hördudu, stoppa ner din jävla telefon, för annars flyger den ner på scenen…”
Han låtsades att han inte hade hört vad jag hade sagt, och jag låtsades att jag inte sagt vad jag hade sagt. Men han plockade ner sin telefon.
Teater är viktigt för mej."

Låter det intressant? Här är resten: https://minstengangiveckan.blogspot.com/2018/07/besok-av-en-gammal-dam-kulturhuset.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT MY ”BRING ME THE AXE” MARGARITA CREATED #veganrecipes #lifest...

Good morning, sunshine! 🌞 In today’s hilarious and entertaining video, I kickstart the day with a brunch that’s as quirky as it is deliciou...