måndag 3 februari 2014

DEN ALLVARSAMMA LEKEN, MED ANDRA ORD, I TONER, en musikal med text av Emma Sandanam och musik av Mette Herlitz, efter Hjalmar Söderbergs bok, med Albin Flinkas, Maja Rung, Marika Willstedt, Fredrik Meyer, kostym av kostymateljén och mask av Josefin Kulle Nygren, med regi av ensemblen, på Klara Soppteater, Kulturhuset Stadsteatern.

Jag har varit på DEN ALLVARSAMMA LEKEN på Klara Soppteater - Kulturhuset Stadsteatern

"Mitt upp alltihop, när jag nästan fått en överdos av smakfulla lösningar och subtilt finlir tänkte jag:
”Vem har regisserat detta? Detta är mycket bra regi.” Jag fumlar i skumrasket bland soppskålar och kaffetermosar och hittar ett litet programblad:
Regi Ensemblen står det. Feno-fucking-menaliskt. Dom har gjort det på egen hand. Det är nästan stört omöjligt, men dom har gjort det. "

Låter det intressant?

Här är resten: http://minstengangiveckan.blogspot.se/2014/02/den-allvarsamma-leken-med-andra-ord-i.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT MY ”BRING ME THE AXE” MARGARITA CREATED #veganrecipes #lifest...

Good morning, sunshine! 🌞 In today’s hilarious and entertaining video, I kickstart the day with a brunch that’s as quirky as it is deliciou...