måndag 3 februari 2014

NALLE OCH KROPPKAKAN, Svandammsvägen 41, Midsommarkransen



Kroppkakor är Ölands landskapsrätt. Det tycker i alla fall vi som kommer från Öland. Så jag blev väldigt glad idag när jag idag  upptäckte att det har öppnat en ny restaurangen här i Midsommarkransen: Nalle och kroppkakan. Klockan var lite över tio på förmiddagen, men dom hade öppet så jag sträckte in huvudet och frågade om dom hade vegetariska alternativ, och det hade dom!!!

Jag slängde genast ut ett frågetecken i cyberrymden och snart hade jag hittat en kompis som var redo att prova, redan ikväll.

LÄNKBLÄNK:
http://www.nalleokroppkakan.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT MY ”BRING ME THE AXE” MARGARITA CREATED #veganrecipes #lifest...

Good morning, sunshine! 🌞 In today’s hilarious and entertaining video, I kickstart the day with a brunch that’s as quirky as it is deliciou...