måndag 19 januari 2015

KVINNAN I SANDEN av Kobo Abes, Regi: Fredrik Berg, Kostymör: Emelia Carlsson, Ljus och Scenteknik: Öran Wennbom, Ljud: Anders Köhler, med Camilla Rensgård, Tina Friberg, Linnéa Ytterlid, Martin Hendrikse, Åke Hedbom och Marie Dahlberg Sigra på Teaterverket, föreställning nummer 6 15/1 2015.

Jag har sett KVINNAN I SANDEN,  av Kobo Abes, på Teaterverket:

"Det småregnar när jag stiger upp ur Stadsmissionen på Hagagatan, men det gör ingenting. Jag är bara glad att det inte snöar. Dessutom är jag så nöjd med mina bokinköp: Revenge Wears Prada, en för mej helt okänd och någorlunda nyutkommen uppföljare på en av mina favvoböcker: The Devil Weras Prada. Jag vet att det är lite fånigt, men jag var så ung när den kom ut, knappt 40 år ens, eller lite mer, kanske. "

Låter det intressant? Här är resten: 

http://minstengangiveckan.blogspot.se/2015/01/kvinnan-i-sanden-av-kobo-abes-regi.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT MY ”BRING ME THE AXE” MARGARITA CREATED #veganrecipes #lifest...

Good morning, sunshine! 🌞 In today’s hilarious and entertaining video, I kickstart the day with a brunch that’s as quirky as it is deliciou...