fredag 20 mars 2015

MÖTA HÖSTEN TILLSAMMANS? STDH på Dansens Hus, Föreställning 33 16/3 2015

Jag har sett MÖTA HÖSTEN TILLSAMMANS, med STDHs Mimlinjes avgångsklass på Dansens Hus:


"Ana Stanisics karaktär Olja Wypadkova får mej att skratta så att jag får ont i nacken. Jag antar att det sitter några muskler där som drar och rycker i smilbanden. När hon, under en tillitsövning blir tillsagd att lita på dom andra och bara falla, och faller framåt rakt ner i golvet, istället för bakåt, där dom andra väntar, då sitter jag och smågråter glatt i flera minuter efteråt. Jag slutar, tänker på det som hände, och börjar igen. Slutar, tänker, börjar om igen. "

Låter det intressant? Här är resten: 
http://minstengangiveckan.blogspot.se/2015/03/mota-hosten-tillsammans-stdh-pa-dansens.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT MY ”BRING ME THE AXE” MARGARITA CREATED #veganrecipes #lifest...

Good morning, sunshine! 🌞 In today’s hilarious and entertaining video, I kickstart the day with a brunch that’s as quirky as it is deliciou...