måndag 23 mars 2015

TANGO PÅ EN SOPTIPP, föreställning 34 17/3 2015

Jag har sett TANGO PÅ EN SOPTIPP, med Avart Dans & Rörelse, på Dramalabbet:


”Jag kommer precis från gymmet,” ursäktar sej min kompis från förr, Måns Gibbon, och liksom hötter med sin tunnbrödsrulle. Eller, jag tror att han säger det som en ursäkt. Det låter som en ursäkt. En ursäkt, ett legitimerande av att han äter skräpmat, eller en ursäkt för att han eftersvettes - vilket han inte gör - eller en ursäkt som inte alls är en ursäkt utan egentligen är skryt: Jag har varit på gymmet. "

Låter det intressant? Här är resten: 

http://minstengangiveckan.blogspot.se/2015/03/tango-pa-en-soptipp-forestallning-34.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT MY ”BRING ME THE AXE” MARGARITA CREATED #veganrecipes #lifest...

Good morning, sunshine! 🌞 In today’s hilarious and entertaining video, I kickstart the day with a brunch that’s as quirky as it is deliciou...