onsdag 22 juli 2015

HEART BEATS, av Christopher Lehmann, på Boulevardteatern, föreställning 92, 21/7 2015

Jag har sett HEART BEATS, av Christopher Lehmann, på Boulevardteatern:


"Vi behöver lite skitiga, svettiga flator på scenen, lite livrädda kvinnor som liksom viskar till varandra: Om jag inte får kyssa dej snart så tror jag att jag dör.
Detta är vad jag önskar att jag kommit fram till när jag stod där och svamlade utanför 7Eleven på Mariatorget, medan klockan kröp fram mot sovdags. Så om du läser det här, Abercrombie, så var det det här jag menade. Någonting om Kärlek, Rädsla, Besatthet och Attraktion, och det underbara med allt som uppstår när man blandar dom och skakar om."

Låter det intressant? Här är resten: 
http://minstengangiveckan.blogspot.se/2015/07/heart-beats-av-christopher-lehmann-pa.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT MY ”BRING ME THE AXE” MARGARITA CREATED #veganrecipes #lifest...

Good morning, sunshine! 🌞 In today’s hilarious and entertaining video, I kickstart the day with a brunch that’s as quirky as it is deliciou...