tisdag 28 juli 2015

SOMMARKONSERT I GULDFOAJÉN, på Kungliga Operan, Föreställning 93 24/7 2015

Jag har sett SOMMARKONSERT I GULDFOAJÉN,  på Kungliga Operan:


”Något är konstigt,” sa Patti-Li Leuk, och dubbel- eller trippelcheckade våra biljetter, och jämförde dom med programbladet vi precis blivit tillstuckna. Om jag verkligen hade lyssnat hade jag nog svarat något i stil med No shit Sherlock, men jag var för upptagen med att filma mej själv. Jag snurrade runt, runt, inne i Kungliga Operans Guldfoajén, glas med champagne i ena handen, selfiepinne i den andra, och lyckades på något magiskt sätt klara av att inte tjonga till någon av kristallerna i kristallkronorna. 

Låter det intressant? Här är resten: 
http://minstengangiveckan.blogspot.se/2015/07/sommarkonsert-i-guldfoajen-pa-kungliga.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT MY ”BRING ME THE AXE” MARGARITA CREATED #veganrecipes #lifest...

Good morning, sunshine! 🌞 In today’s hilarious and entertaining video, I kickstart the day with a brunch that’s as quirky as it is deliciou...