torsdag 17 mars 2016

ALLT SOM ÄR UNDERBART, publikrep på Teater Playhouse, föreställning 25, 15/3 2016.

Jag har sett ALLT SOM ÄR UNDERBART, publikrep på Teater Playhouse:


"Jag hade knappt hunnit pula in min jacka och ryggsäck under min stol innan en man - som vi kände igen från affischen, och förstod var föreställningens skådespelare -  kommit fram och gett oss en varsin laminerad lapp och fått instruktionen att när siffran ropades ut säga det som stop på lappen.
”24. Spaghetti med köttfärsås.” stod det på min.
”25. Katten Gustav.” stod det på Patti-Lis."

Låter det intressant? Här är resten: 
http://minstengangiveckan.blogspot.se/2016/03/allt-som-ar-underbart-publikrep-pa.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT THROUGH FRIDAY THE 13TH #theatrelife #vegancreator #backstage...

Starting my day by editing yesterday’s Instagram stories for Instagram Reels, YouTube, and TikTok always sets the vibe. The creative process...