måndag 14 mars 2016

MILLAS MIRAKEL, MolièreEnsemblen, gästspel på Dramalabbet, föreställning 23, 8/3 2016

Jag har sett MILLAS MIRAKEL, med MolièreEnsemblen, ett gästspel på Dramalabbet:


”Åh, jag har aldrig träffat en livs levande noshörning…!”
”Jag är en enhörning!!!”
Jag frustar till. Jag flämtar, flabbar, fnissar, försöker låta bli, men så börjar det om igen…
Det tillhör inte ovanligheterna att jag skrattar, men att jag inte kan sluta, det händer inte varje dag. Du vet: sådär så att det liksom inte går att hejda sej: varje gång man tror att man har skratta klart så tänker man på repliken, och så börjar det om igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

"Rehearsal Break"

This is the oldest photo on my phone, taken on August 23, 2023, during a rehearsal on stage at the theatre. It's one of those in-between...