fredag 28 juli 2017

ANGELS IN AMERICA, Part One, MILLENIUM APPROACHES, Live på Bio, föreställning 44, 20/7 2017.

Jag har sett ANGELS IN AMERICA, Part One, MILLENIUM APPROACHES, Live på Bio Rio: 


”De är hoarders, båda två, den ene värre än den andra” viskar jag till en obekant farbror när jag kommer ut från toaletten, innan han går in, men av hans leende kan jag se att han tror att jag skämtar. 
”Vad för ogrundade, illvilliga lögner behöver man vräka ur sej för att bli trodde det här stället?” klagar jag för Ricky när jag sätter mej i soffan. "

Låter det intressant? Här är resten: https://minstengangiveckan.blogspot.se/2017/07/angels-in-america-part-one-millenium.html



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT THROUGH FRIDAY THE 13TH #theatrelife #vegancreator #backstage...

Starting my day by editing yesterday’s Instagram stories for Instagram Reels, YouTube, and TikTok always sets the vibe. The creative process...