tisdag 25 juli 2017

DET BLÅSER PÅ MÅNEN, Dramaten, föreställning 42 28/7 2017

Jag har sett DET BLÅSER PÅ MÅNEN, på Dramaten: 


Mormor och morfar bodde högst upp i sitt hotell, i en slags svit. När jag var liten och sov över somnade jag i mormors säng i ett rum, och vaknade i min egen spjälsäng i ett annat rum. Hur gammal kunde jag ha varit? Fyra? Fem? Liten nog att någon av dom orkade lyfta upp mej och lägga mej i min egen säng, när jag somnat. Vem bar bort mej? Var hon tillräckligt stark, eller kom han över och lyfte upp och lade ner mej?

Låter det intressant? Här är resten: https://minstengangiveckan.blogspot.se/2017/07/det-blaser-pa-manen-dramaten.html


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT MY ”BRING ME THE AXE” MARGARITA CREATED #veganrecipes #lifest...

Good morning, sunshine! 🌞 In today’s hilarious and entertaining video, I kickstart the day with a brunch that’s as quirky as it is deliciou...