torsdag 5 februari 2015

MORSNING OCH GOODBYE, av och med Magnus Härenstam, på Intiman, föreställning 14 4/2 2015

Jag har sett Morsning och Goodbye med Magnus Härenstam på Intiman:

"Först känner jag inte igen honom. Jag har läst att han har haft cancer, och jag tänker: är det där en peruk? Har cellgifterna gjort att han tappat allt hår, och detta är en peruk, och om detta är en peruk, varför valde han denna peruk? Han hår är fluffigt, lockigt, och på något sätt tycker jag nästan frisyren ser ut som om han ska spela den ”manligare” huvudrollen i La Cage aux Folles. 
Och jag minns plötsligt inte längre hur han brukade se ut."

Låter det intressant? Här är resten:

http://minstengangiveckan.blogspot.se/2015/02/morsning-och-goodbye-av-och-med-magnus.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT MY ”BRING ME THE AXE” MARGARITA CREATED #veganrecipes #lifest...

Good morning, sunshine! 🌞 In today’s hilarious and entertaining video, I kickstart the day with a brunch that’s as quirky as it is deliciou...