onsdag 25 februari 2015

MUSIKALAFTON MED MUSIKALSUPERTVÅORNA, konsert på Kulturama, Föreställning 21, 19/2 2015

Jag har sett MUSIKALAFTON MED MUSIKALSUPERTVÅORNA, konsert på Kulturama:


"När jag frågar mannen bredvid varför han sett Cats så många gånger svarar han att han älskar musikaler där människor inte är människor. 
”Som Lejonkungen?” frågar jag.
”Som Lejonkungen,” svara han, ”eller Wicked, eller Cats.”
Jag tror jag fattar vad han menar, och jag tror jag fattar varför. "

Låter det intressant? Här är resten: 

http://minstengangiveckan.blogspot.se/2015/02/musikalafton-med-musikalsupertvaorna.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT MY ”BRING ME THE AXE” MARGARITA CREATED #veganrecipes #lifest...

Good morning, sunshine! 🌞 In today’s hilarious and entertaining video, I kickstart the day with a brunch that’s as quirky as it is deliciou...