torsdag 22 oktober 2015

NORENLANDIA, på STDH, föreställning 120, 18/10 2015

Jag har sett NORENLANDIA, på STDH:

När jag sitter och tittar har jag två tankar, två teorier om hur den här föreställningen kom till. Jag har inte en aning om det finns någon sanning i mina funderingar, det är bara mina fantasier:
Första  tanken jag får är att regissören/pedagogen, lite inspirerad, trött eller demokratiskt, helt enkelt frågade vad eleverna ville göra, och någon, som kanske tidigare mest fått utföra mest dekorativa uppgifter på scenen sa:
”Jag vill vara ful, elak, vidrig…”

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT MY ”BRING ME THE AXE” MARGARITA CREATED #veganrecipes #lifest...

Good morning, sunshine! 🌞 In today’s hilarious and entertaining video, I kickstart the day with a brunch that’s as quirky as it is deliciou...