onsdag 28 maj 2014

IN MEDIA RES - EN TRANSSVENSKSUELL VANFÖRESTÄLLNING, Text och musik av och med Andreas T Olsson och Reuben Sallmander, i Paulicaféet på Dramaten, föreställning 108 2014.

Jag har sett IN MEDIAS RES - EN TRANSSVENSKSUELL VANFÖRESTÄLLNING på Paulikaféet i Dramaten.

"Och det är så väldig befriande. I ett Sverige som har blivit lite av ett minfält vad gäller politiska och social frågar, där jag känner att jag hela tiden måste rannsaka mej själv, censurera mej själv, ifrågasätta mej själv, resonera med mej själv, kan jag plötsligt slappna av. För här är två killar som har tänkt efter lite mer än jag har. Här är två killar som vågar skämta om saker som de flesta av oss inte ens vågar prata om, om vi inte är absolut säkra på att inte bli missförstådda."

Låter det intressant? Här är resten: 

http://minstengangiveckan.blogspot.se/2014/05/in-media-res-en-transsvensksuell.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT MY ”BRING ME THE AXE” MARGARITA CREATED #veganrecipes #lifest...

Good morning, sunshine! 🌞 In today’s hilarious and entertaining video, I kickstart the day with a brunch that’s as quirky as it is deliciou...