lördag 31 maj 2014

WITCHES OF EASTWICK, efter en bok av John Updike, Manus och Text John Dempsey, Musik Dana P. Rowe, Medverkande Elever från Musikal/Artistklassen SC3A ES11A, Regi Stein Rognstad Janni, Musik Jonas Åman, Koreograf, Kicki Holmqvist, föreställning 113 2014

Jag har sett Witches of Eastwick på St: Erks Gymnasium.

"”Var ligger S:Eriks gymnasium?” undrar jag. Jag är nu mer angelägen att komma fram än jag är att få mej en kopp kaffe. 
”Ah, då vet jag!” säger Prosopagnosias och pekar, som om Fridemsplan var Ryssland och han var Karl XII. 
”Är du säker?”
”Jag tror det”, säger han, tvärsäkert."

Låter det intressant?

Här är resten: 

http://minstengangiveckan.blogspot.se/2014/05/witches-of-eastwick-efter-en-bok-av.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT MY ”BRING ME THE AXE” MARGARITA CREATED #veganrecipes #lifest...

Good morning, sunshine! 🌞 In today’s hilarious and entertaining video, I kickstart the day with a brunch that’s as quirky as it is deliciou...