torsdag 16 oktober 2014

INGEN KAN VARA INGENSTANS, Av: Joel Nordström, Regi: Rebecka Cardoso, Scenografi: Marie Moberg, Ljuddesign och musik: Niclas Lindgren, Kostym: ClaesMikael Svensson, Mask och Peruk: Frida Ullander, Ljusdesign:Johann Fridrik Agustsson, Teaterteknik: Jenni Aho, Henrik Wenne, Producent: ÅsaClara Örn, Med, Etienne Glaser, Eva Stenson, Thérèse Svensson, Röster, Staffan Berg, Lilja Fredrikson, Jeff Lindström, Malou Zilliacus, föreställning 186 15/10 11:45 2014

Jag har sett INGEN KAN VARA INGENSTANS, av Joel Nordström, på STDH.

Jag ser på honom, i mörkret. Han märker att jag tittar på honom, men han fortsätter titta rakt fram, så att jag bara ser honom i profil. Så, långsamt, ler han. Och nickar:
Ja, det är jag.
Jag fnissar till, tyst, mer som en plötslig, rytmisk utandning. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT MY ”BRING ME THE AXE” MARGARITA CREATED #veganrecipes #lifest...

Good morning, sunshine! 🌞 In today’s hilarious and entertaining video, I kickstart the day with a brunch that’s as quirky as it is deliciou...