torsdag 9 oktober 2014

… OCH SEN DÖR MAN, av Mark Roberts, regi Elisabet Klason, Scenografi Helena Uggla, Ljus Kevin Wyn-Jones, Ljuddesign Deniel Douhan, Kostym Jessica Clyton, Översättning Joachim Siegård, med Thomas Hedengran, Donald Högberg, Pia Oscarsson och Kristina Rådström, på Playhouse Theatre, föreställning 182 8/10 2014

Jag har varit på Playhouse Teater och sett … OCH SEN DÖR MAN, av Mark Roberts, i regi Elisabet Klason.

"Och så är vi tillbaka till Kristina Rådström. Jag vet att jag har sett henne förut, men var? Jag nämnde hennes monolog i slutet, va? Den är, i sej, ett lite mästerverk i skådespeleri, och bara den värd ett besök. Hon har en bekant mun, och gör så bra ifrån sej att jag vill ha lite koll på henne. Inte så att dom andra gör mindre bra ifrån sej, det är bara det att, om en skådespelare ser varje roll som en present, då firar hon julafton."

Låter det intressant? Här är resten:

http://minstengangiveckan.blogspot.se/2014/10/och-sen-dor-man-av-mark-roberts-regi.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT MY ”BRING ME THE AXE” MARGARITA CREATED #veganrecipes #lifest...

Good morning, sunshine! 🌞 In today’s hilarious and entertaining video, I kickstart the day with a brunch that’s as quirky as it is deliciou...