torsdag 25 september 2014

Jag har sett BET DU JUST AV MEJ HUVUDET av och med Hanna Edh i ett elevuppspel på STDH.


"Ibland känns det nästan som om jag är Heidi Klum, när jag går runt mellan salarna och tittar på STDH-elevernas uppspel. Lite som hon gör i Project Runway? Tittar in till eleverna på Parsons och ger dom lite feedback? 
Det är bara det att i det här avsnittet får designerna göra vad dom vill. Det är det som är utmaningen. 
Nej, förresten, jag är nog mer som Zac Posen. Han får ju aldrig se vad som händer bakom kulisserna. Fast jag är nog mer lik Michael Kors, utseendemässigt. Fast det är ju det att jag får inte vara med och rösta. En en knubbig, skallig, medelålders gästdomare?"

Låter det intressant? Här är resten: 

http://minstengangiveckan.blogspot.se/2014/09/bet-du-just-av-mej-huvudet-av-och-med.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT MY ”BRING ME THE AXE” MARGARITA CREATED #veganrecipes #lifest...

Good morning, sunshine! 🌞 In today’s hilarious and entertaining video, I kickstart the day with a brunch that’s as quirky as it is deliciou...