tisdag 23 september 2014

TO FROM RUSSIA WITH LOVE, av och med Klas Lagerlund. Med på scenen Mattias Pettersson, Koreografi Ellen Söderhult, Design av karta Mickey Cortes, STDH, Föreställning 162 2014

Jag har sett TO FROM RUSSIA WITH LOVE av Klas Lagerlund på STDH.

"Så kommer bilderna av misshandeln. Jag blundar inte. Jag tittar. Jag är vittne. Jag har sett. Inte så mycket offren, som förövarna. Jag har sett vad ni har gjort. Jag har sett vad ni gör. Jag ryggar inte för hatet. "

Låter det intressant? Här är resten: 
http://minstengangiveckan.blogspot.se/2014/09/to-from-russia-with-love-av-och-med.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT MY ”BRING ME THE AXE” MARGARITA CREATED #veganrecipes #lifest...

Good morning, sunshine! 🌞 In today’s hilarious and entertaining video, I kickstart the day with a brunch that’s as quirky as it is deliciou...