fredag 26 september 2014

TODAY WAS A COMPLETE WASTE OF MAKE-UP, av och med Lena Bruun Bondeson, på STDH, föreställning 167 23/9 2014

Jag har sett TODAY WAS A COMPLETE WASTE OF MAKE-UP och med Lena Bruun Bondesson, på STDH. 


"Den här föreställningen hade den absolut bästa titeln. Den borde ha en egen t-shirt. Eller, det har den, förresten. När jag googlar på uttrycket hittar jag en massa produkter jag kan köpa; matlådor, magneter, nyckelringar och affischer. Dom är inte relaterade till föreställningen, förstås, utan till uttrycket, men det gör det inte mindre minnesvärt.
Men jag håller inte med, today was not a complete waste of make-up. Idag, om någon, borde man vara fabulös. Förutsatt att det som händer, hände idag."

Låter det intressant? Här är resten: 

http://minstengangiveckan.blogspot.se/2014/09/today-was-complete-waste-of-make-up-av.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT MY ”BRING ME THE AXE” MARGARITA CREATED #veganrecipes #lifest...

Good morning, sunshine! 🌞 In today’s hilarious and entertaining video, I kickstart the day with a brunch that’s as quirky as it is deliciou...