onsdag 30 april 2014

AGNETA WALLIN: WALLIN STREET - En billig show om pengar, av och med Agneta Wallin, på Boulevardteatern, föreställning 82 2014

I måndags var jag på Boulevardteatern och såg Agneta Wallin i Wallin Street - en billig show om pengar.

"Utanför Willys på Götgatan sitter en tiggerska. Jag ler mot henne när jag kommer ut från Myrorna. Jag har inga kontanter. Jag betalar med kort. Men jag ler, för att visa att jag ser henne. Att hon inte är osynlig. Jag undrar om hon uppskattar att jag ler mot henne, eller om hon tycker jag är en stor jävla flinande fet snål gubbe? Det beror nog på hur hon mår. Jag kan tänka mej att till och med en tiggare har bättre eller sämre dagar.
Inne på Boulevardteaterns scen sitter en tiggerska. Jag ler när jag ser henne. Hon heter Agneta Wallin, och hon vet att jag är en stor fet flinande snål gubbe. "

Låter det intressant? Här är resten:

http://minstengangiveckan.blogspot.se/2014/04/agneta-wallin-wallin-street-en-billig.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT MY ”BRING ME THE AXE” MARGARITA CREATED #veganrecipes #lifest...

Good morning, sunshine! 🌞 In today’s hilarious and entertaining video, I kickstart the day with a brunch that’s as quirky as it is deliciou...