fredag 25 april 2014

BRÖDERNA LUUK - FÅR MAN GÖRA SLUT MED SITT SYSKON? i regi av Emma Bucht, med Kristian Luuk och Martin Luuk, på Rival, föreställning 77 2014.

I förrgår var jag och såg genrepet av BRÖDERNA LUUK - FÅR MAN GÖRA SLUT MED SITT SYSKON?

"Jag är ensambarn. Det är bäst. Allt handlar om mej. Jag är vädur. Det är också bäst. Jag är alltid först. Och jag är född i Drakens år, vilket gör mej absolut bäst. Jag tar upp så mycket plats att det inte finns rum att berätta vilket tecken och kinsesiskt år någon annan är född i."

Låter det intressant? Här är resten: 

http://minstengangiveckan.blogspot.se/2014/04/broderna-luuk-far-man-gora-slut-med.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT MY ”BRING ME THE AXE” MARGARITA CREATED #veganrecipes #lifest...

Good morning, sunshine! 🌞 In today’s hilarious and entertaining video, I kickstart the day with a brunch that’s as quirky as it is deliciou...