måndag 28 april 2014

THE GREEK AND ROCK THING, Medverkande Studenter från magisterutbildningen Att gestalta med sång och språk: Cornelia Arvidsson - KASSANDRA, Sara Franceschi - KALKAS, Josefine Isaksson - ELEKTRA, Fatou Jabang - IFIGENIA, Minna Kettunen - Enberg - KLYTAIMESTRA, Ida Löfholm - KASSANDRA, Cecilia Säverman - KLYTAIMESTRA, Joséphine Wistedt - KLYTAIMESTRA, Under ledning av och tillsammans med Pia Olby och Karin Rudfeldt., Kostym: Ewa Wallin och Nils Harning, Mask: Daniela Krestelica , Foto: Torulf Holmström på STDH, föreställning 79 2014

I tordags var jag och såg THE GREEK AND ROCK THING  på STDH.

"Av misstag sätter jag mej med eleverna som ska söka scenskolan. Dom tittar lite konstigt på mej. Jag är ju lite överårig. 
Jag tror att dom redan är elever på skolan eller kompisar till dom som ska framföra magisterprogrammet Att gestalta med Sång och Språks redovisning The Greek and Rock Thing. Det är svårt att se åldersskillnad på ungdomar när man är så gammal som jag. Det måste också ha funnit några nervösa vibbar som jag helt missat, tänker jag såhär efteråt. Alla verkade lugna. Lite uppspelta, men inte som om hela deras existens hängde på dom här proven. Jag antar att det var sista uttagningen, eftersom dom var så få."
Låter det intressant? Här är resten:


http://minstengangiveckan.blogspot.se/2014/04/the-greek-and-rock-thing-medverkande.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT MY ”BRING ME THE AXE” MARGARITA CREATED #veganrecipes #lifest...

Good morning, sunshine! 🌞 In today’s hilarious and entertaining video, I kickstart the day with a brunch that’s as quirky as it is deliciou...