torsdag 24 april 2014

UR SVENSKA HJÄRTANS DJUP, av Camilla Blomqvist, Sigrid Herrault, Jonathan Lehtonen, Anna Berg, Anders Duus, Åsa Lindholm, Liselotte Starck, Vanja Hamidi Isacson, Rasmus Lindberg och Jörgen Dahlvist, med Daniel Goldman, föreställning 75 2014

I förrgår var jag och såg UR SVENSKA HJÄRTANS DJUP på Boulevardteatern. 

"Ibland skriks sanning ut, så högt och så ofta, att man till sist slutar lyssna. Man är så övertygad om det man tycker att man inte ens ifrågasätter sin övertygelse. Vilket kräver mod. Att våga hålla upp sin tro och ta sej en rejäl titt på den. Håller den? Står jag fortfarande för det här? Varför tycker jag som jag tycker? Varför tycker jag inte som dom där som inte alls tycker som jag?"

Låter det intressant? Här är resten: 

http://minstengangiveckan.blogspot.se/2014/04/ur-svenska-hjartans-djup-av-camilla.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT MY ”BRING ME THE AXE” MARGARITA CREATED #veganrecipes #lifest...

Good morning, sunshine! 🌞 In today’s hilarious and entertaining video, I kickstart the day with a brunch that’s as quirky as it is deliciou...