måndag 28 april 2014

CMMN SNS PRJCT, ”Regi”: Nils Poletti
Medverkande: Nils Poletti, Rebecca Westholm
Av: Laura Kalauz och Martin Schick, Turteatern, föreställning 80 2014

I torsdags var jag och såg CMMN SNS PRJCT på TUR-teatern.

  Detta kan möjligtvis vara en av de trevligaste kvällarna jag har haft på en teater. Gemytligt, liksom. Som allsång för unga intellektuella.
Och jag ska aldrig ställa upp i ett sånt där teveprogram där man får lite bokstäver på en tavla, och ska man gissa vilka ord det ska bli. Jag är tydligen urdålig. CMMN SNS PRJCT står det på affischen. Jag försöker inte ens få ihop det. I en värld av ADHD, STDH, LAN, och LED har jag på något sätt slutat att försöka binda ihop ord.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HOW I GOT MY ”BRING ME THE AXE” MARGARITA CREATED #veganrecipes #lifest...

Good morning, sunshine! 🌞 In today’s hilarious and entertaining video, I kickstart the day with a brunch that’s as quirky as it is deliciou...